31 декември 2009

Годината в цитати

Others conquered love but I ran - I stood in my room and I drew up a plan.

Живеем, приемайки Слънцето за даденост. Затова пропускаме, когато внезапен лъч мрак проникне в живота ни.

Сдухано ми е.... Не, всъщност ми е сдуханко.

Стоп, имаме го!

It's not where you take things from, it's where you take them to.

Трябва да променя живота около себе си, за да утвърдя собствената си личност, имам огромно желание да дам на хората чувство за сигурност.

Chaos reigns!!!

Единствената ми молба е, мълчете и ни оставете да извадим хората от кризата.

Имам време за всичко, но времето няма време за мен.

И кому е нужно това мрънкане в крайна сметка? Не е ли досадно?

Би било твърде утешително, ако съществуваше крайна победа, но такава няма.

Аз здраво бачкам, проблемите мачкам.

Когато ти откраднат пет лева, не са те увредили, защото веднага възниква вземане за пет лева.

Питаш ме кое ми е повлияло най-много? Суеверието, че съм роден под щастлива звезда. То не е и суеверие, аз знам, че съм роден под щастлива звезда.

Аз не те душа. Само метафорично.

Няма коментари:

Публикуване на коментар