09 ноември 2009

Welcome back, my friends, to the show that never ends!

Бях се изплашил, че в скоро време така любимите ми от детство коментарни студия по изборите ще скучнеят не само заради 8210-тия сблъсък между Андрей Райчев и Огнян Минчев, но и защото двама-трима кандидати ще си разменят заучени фрази, а пресконференциите ще приключат още към единайсет вечерта. Нямам много спомени, но мисълта за времената на цирка, когато всеки човек и кучето му (нескопосан превод от английски) си имаха партия и участваха по избори ме гони и до днес. Даже ме гони и един спомен отпреди осем години, когато се заливахме от смях как в България имало двама и половина националисти - отец Гелеменов и д-р Иван Георгиев, а Волен Сидеров бил половинката. Но времената се менят, реалполитикът се настани (балканизиран, разбира се) у нас и от националистите остана само солташакът. Отец Гелеменов май даже се покри в бункера, но д-р Георгиев е готов да върне цирка в политиката ни на тези кметски избори. Предлагам на вашето внимание програмата на кандидата на любимата ми БНРП за кмет на София.


Следвайки това прогресивно четиво, си затварям очите и си представям как битувам в мегаполис, обединил най-напредничавото от европейските столици. Събуждам се рано-рано от шума на камшик, с който жителите на някогашното гето Филиповци рекултивират района около градинката под блока, за да я превърнат в паметник на падналите в борбата за чиста раса (по примера на древен Египет). Още неизмил зъбите си, ми звънят от доброволен отряд "Редута" за паспортен контрол и справка дали не укривам врагове на народа в къщата си. Все пак стигам до банята, където съм изправен пред широк избор - дали да ползвам огледалото или камерата, която са ми монтирали вчера на ключовото място над шкафчето с бръснарските ножчета. Излизам навън и още на изхода на блока се спъвам в строящия се музей на жертвите на комунистическите лагери, който ще почва от нашия блок и ще свършва в Слънчев бряг (не този, другия). Питам местния командир-обергенерал защо музеят ще е толкова голям, а той ми посочва, че от отсрещния ъгъл до Перник ще има подвижна сцена с "непрекъснати представления, оркестри и танци", на които ще се изявяват родолюбиви изпълнители като Епизод, Кокоша глава и Срам и позор. Така било в Барселона, как не съм знаел... После отправям молитвата си към Светещия кръст на Копитото и бързам да не закъснея за часа по вероучение, където ще ме учат на приложен анти-юдаизъм. И като казах анти-юдаизъм, ето и биографията (и библиографията) на нашия бъдещ каудильо.

Д-р Антонов никога не е стоял пасивен към обществено-политическите процеси. Той е автор на следните книги: „Тяхната борба или как евреите завладяха света”, „Краят на света или новият глобален ред на третия Израел”, „Дневникът на един евреин”, „Тайните на Юда”, „Бенито Мусолини”, „Фюрерът”, „Основите на национал-социализма”, „Войната на расите, културите и антикултурите”, „Ритуалните убийства на избрания народ”, „Делото Израел – народите обвиняват” и др. През 2000-та година, неговата книга Краят на света или Новия глобален ред на третия Израел е на първо място по продаваемост сред читателите според читателите „Хеликон”.

Но стига сме говорили, да Му дадем думата на самия него, а ние само ще следим и ще болдваме, където трябва.

- Д-р Антонов, кое ви накара да се кандидатирате за кмет на София?

Емил Антонов:
Да се боря с юдео-масонската мафия, която от 9 септември 1944г. Държи България в своите лапи.

- Не сте ли доволен от бутането на незаконните цитански къщи в кв. Горно Езерово в гр. Бургас ?

Емил Антонов: Това е един добър знак от управляващите, разбира се ако не предоставят на циганите общински жилища.


- Неотдавна се навършиха 65 години от датата 09.09.1944г. – какво е Вашето отношение към тази дата?

Емил Антонов: Би трябвало да бъде обявена като траурен ден за убитите след нея.


- Д-р Антонов от казаното си проличава, че сте с анти-комунистически възгледи, защо не се кандидатирате от СДС?

Емил Антонов: Както аз, така и моя предшественик по перо Никола Николов смятаме, че СДС е създадена от БКП. Не случайно, за пръв председател на СДС е замислено да бъде Андрей Луканов.


- Ако успеете да спечелите изборите в гр. София какво е първото нещо, което ще направите за града?

Емил Антонов: Ще разруша и ще унищожа циганските гета.


- Ще работите ли в областта на културата?

Емил Антонов: Ще работя за възстановяване на Римската арена на бул „Дондуков”, отчасти на римската баня ,
превръщането на паметника на Съветската армия в пантеон на героите и създателите на България.

- В края на интервюто кажете какво желаете за читателите ни?

Емил Антонов: България за българите.


И още по темата с политклоундата:
* БББ се завръщат! Десет години след последното им участие на подобни избори и 12, след като /упорити слухове/ Николай Добрев за малко не даде мандата за управление на Жорж Ганчев, те отново ще ни призоват да се събудим. Само не съм сигурен, че "Софиянецо, събуди се" звучи толкова ефектно, колкото оригинала.
*Георги Жеков. Георги Жеков. Георги Жеков.
*Венцислав Кърпачев - Кандидат за кмет на София, издигнат от Българската работническо-селска партия. Бюлетина номер 16. Този не беше ли кръстникът на Литекс?
*Сава Гърбузанов - Кандидат за кмет на София, издигнат от Обединена партия на пенсионерите. Ето го и него или поне тленните му останки.
*Георги Жеков, бе!
*Татяна Папазова - Кандидатурата й за кмет на София е издигната от Българска работническа партия (комунисти). Явно цепенето на Столетницата е неминуемо. Но по-важното е, че самата Татяна заявява, че "по образование съм доктор по право, по убеждения – комунист". Пак че не е обратното...

PS: Моля ви, подарете ми Краят на света или Новия глобален ред на третия Израел за Коледа. Не искам да съм по-назад от посетителите на Хеликон.

1 коментар:

  1. ЛАЙК!
    Аз ще ти подаря някоя от тея книги, ама от теб искам да ми подариш нещо още по-абсурдно (все пак в природата трябва да има баланс) :Д !!!

    ОтговорИзтриване