19 септември 2011

Аз съм...

... лъжепророкът на алтернативното право, което ще снеме субект-обектното разделение или поне неговата средношколска формулировка. Никога няма да запиша на обикновен лист хартия провидението, което изпитвам, щом се загледам в мислите си по темата, защото акцизите по пътя към написаното ще убият оригиналното на моя разказ. Затова пък ще наситя света с мистична казуистика, пълна с носталгия по питагорейството.

... идеологът на удивителни нови социални мрежи. В тях участието ще е не просто въпрос на чест или статус в обществото, а ще се свежда до въвеждането на единен уникален код, визитка на всеки аспект от начина на живот. Кодът ще повлече след себе си бум на сувенирите с негово участие и ще стои красиво на всеки ревер.

... представителят на България на ежегодното първенство по синкретични спортове. Макар все още да не съм спечелил дългочаканото злато, в моите хореографски спектакли се правят епични възстановки на сложни концепти, обяснени с движения вместо с думи. Въпреки че не мога да бъда разбран напълно, съвременниците ми уважават моя провокативен стил и работната ми етика.

... лицензираният мениджър на собственото си време. Зад деловия ми технократски тон лежи корпусът на най-танатологичния комплекс - този, че сме твърде подравнени от времето и следователно хватката е да работим с него отвън, като изкривяваме рамката, а не отвътре, където всички рамки имат еднакви размери. В този смисъл вместо да се завивам с одеялото ми, идентично с чуждите одеяла, ще се науча да го сгъвам по-талантливо от останалите, за да се събира в багажа за планина.

... спартанецът, борещ се физически с вечността. Няколко дребни болки не биха могли да ме спрат от това да се цедя на място със стоманенотежък въздух, докато доброволците поставят невидимите тежести върху цялото ми тяло и очакват да ги понеса при минусови температури. Справям се поне за няколко часа.

... автозаконодателят си, воглаве със съвестната прилежаща му хазна. Също така и полицията, съда... - целият апарат, необходим да се регулирам по един обективен начин. Предстои годишното общо събрание за обсъждане на належащите реформи.

... професионалният интервюиран, предвидливо изпреварил задаването на първите въпроси. Ще им дам да се разберат на медиите с мимики и покашляния, заварващи неподготвена тяхната рутинна мръсотия. Дори няма да съм наясно за какво става дума, тъй като моята задача е само да отговарям.

... отрезвеният и оял се общ работник, който ще се усамоти на село, за да се разтовари от мислите за горните образи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар